Bezorging

Zodra wij jouw de bestelling en betaling hebben ontvangen gaan wij direct aan de slag. Bezorgen doen wij binnen 24-48 uur maar uiterlijk binnen 2 werkdagen. Wij zijn afhankelijk van onze voorraad, waardoor het mogelijk is dat de bezorging iets langer kan duren dan verwacht. Rond de feestdagen bezorgen we ook bestellingen in het weekend. Wij bezorgen echter niet op de 1e en 2e kerstdag! Heb je vragen over de bezorging van je bestelling? Neem dan contact met ons op!

Bestellen via bestwaytodrink heeft enkele voordelen, namelijk:

  • Snelle en persoonlijke bezorging;
  • Producten komen onbeschadigd aan;
  • Uitgebreid assortiment;

Ons bezorg gebied
Momenteel bezorgen wij in Amsterdam en omgeving, hieronder vind je alle plekken die binnen ons bezorg gebied vallen:
Amsterdam, Amstelveen, Diemen, Castricum, Limmen, Bakkum, Heiloo, Heemskerk, Egmond, Uitgeest, Akersloot en Alkmaar.

Bezorgkosten: €4,50 per bestelling
Gratis bezorging vanaf €75,-

Staat jouw woonplaats er niet bij? Geen zorgen!
Wij bezorgen namelijk ook op afspraak voor alle bestellingen die buiten ons bezorg gebied vallen. Je kunt dus gerust je adresgegevens achterlaten bij je bestelling. Heb je toch nog vragen over de bezorging of het plaatsen van jouw bestelling? Neem dan contact met ons op.

Bezorgkosten: €6,95 per bestelling
Gratis bezorging vanaf €100,-

Herroepingsrecht

Ben je niet tevreden of heb je je bedacht over de aankoop van een product, dan kun je altijd contact met ons opnemen om het product eventueel te ruilen of te retourneren. Dit kan alleen indien de flessen of verpakking nog ongeopend zijn. Producten die je via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door jouw ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief. U kunt alleen de bestelling nog definitief annuleren tot 48 uur na het plaatsen van je bestelling.

Klachtenregeling
Wij raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bestwaytodrink.nl. Geef je klacht zo snel mogelijk door. Wij zullen zo spoedig mogelijk terug komen met een oplossing.