Hoe bereik ik Best way to drink?
Je kunt ons telefonisch, via WhatsApp, info@bestwaytodrink.nl of contactformulier bereiken. Wij streven ernaar om zo snel mogelijk te reageren op je vragen en bestellingen.
Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling kan je online via de webshop,telefonisch, WhatsApp of ons een email sturen . We zullen ook aangeven wanneer wij uw bestelling kunnen leveren.
Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Een bestelling wijzigingen of annuleren is mogelijk. Heb je per ongeluk een bestelling geplaatst met een verkeerd product, dan zullen wij deze voor je aanpassen. Neem in ieder geval zo snel mogelijk contact met ons op. Graag binnen 24 uur deze wijzigingen doorgeven anders zijn wij helaas genoodzaakt de kosten door te belasten!
Kunnen jullie adviseren bij het kiezen van een (relatie)geschenk?
Best way to drink helpt de beste keuze te maken voor je pakket! Wij willen u de beste service leveren en daarom adviseren wij u graag bij het samenstellen van een (relatie) geschenk.
Hoe werkt het betaalproces?
Je kunt betalen via iDEAL. Na de bestelling ontvang je een betaalverzoek van ons. Internetbankieren is heel eenvoudig als u bent aangesloten bij de meeste banken in Nederland. Waarom iDEAL?
• Je betaalt veilig en snel online via jouw bank.
• Je hebt geen speciale software nodig om gebruik te maken van iDEAL.
• Gebruik van iDEAL is gratis.
Via Mollie nadat je een bestelling hebt gedaan via de webshop.
Kan ik achteraf betalen via factuur?
Onze zakelijke klanten krijgen de factuur achteraf opgestuurd, deze factuur heeft een betalingstermijn van 14 dagen.
Mijn betaling is mislukt of geweigerd, wat nu?
Is jouw betaling mislukt of geweigerd? Geen nood. Neem contact met ons op, zodat wij samen kunnen kijken naar een oplossing.
Ik wil mijn bestelling retourneren
Wij vinden het heel belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met zijn/haar aankoop. Indien uw bestelling toch niet naar wens aangekomen is, is het verstandig om direct contact met ons op te nemen. Wij kijken per situatie of wij uw bestelling kunnen terugnemen. Bij voedsel is geen wettelijke bedenktijd en zijn wij niet verplicht om bestellingen terug te nemen.
Wat is de status van mijn bestelling?
Wij houden je altijd op de hoogte van uw bestelling en zullen je laten weten wanneer we uw bestelling kunnen leveren. Dit hangt natuurlijk af van de grootte van de bestelling. Bij kleine bestellingen van drank of frisdrank zal dit waarschijnlijk binnen 24 uur zijn. Indien dit niet mogelijk is, zullen we dit natuurlijk zo snel mogelijk aan u melden.
Hebben jullie ook statiegeld producten
Op sommige producten in onze shop zit statiegeld. Met name de frisdranken doen nog actief mee aan het statiegeldsysteem. Onze prijzen in de shop zijn altijd vermeld inclusief het statiegeld, zodat er geen onverwachte verrassingen zijn bij het afrekenen.
Wat zijn de bezorgopties?
Best Way levert bestellingen persoonlijk bij u thuis. Wij leveren de bestelling wanneer het jou uitkomt. Indien wij producten niet op voorraad hebben en het dus iets langer duurt voordat wij kunnen leveren, zullen we dit uiteraard zo snel mogelijk aan u laten weten.
Leveren jullie ook als groothandel aan Horeca & Retail?
Zeker! Hiervoor kun je het beste contact opnemen met Best Way via info@bestwaytodrink.nl of als je liever meteen iemand aan de lijn krijgt – bel ons op kantoordagen op 06-20314713
Wat zijn jullie horecaprijzen?
Neem hiervoor contact met Dorstlust op info@bestwaytodrink.nl