Hoe bereik ik Best way to drink? 

U kunt ons telefonisch, via WhatsApp, info@bestwaytodrink.nl of contactformulier bereiken. Wij streven ernaar om zo snel mogelijk te reageren op uw vragen en bestellingen. 


Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling kunt u telefonisch, WhatsApp of ons mailadres plaatsen. We zullen ook aangeven wanneer wij uw bestelling kunnen leveren. 


Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Een bestellingen wijzigingen of annuleren is mogelijk. Heeftu per ongeluk een bestelling geplaatst met een verkeerd product, dan zullen wij deze voor u aanpassen. Neem in ieder geval zo snel mogelijk contact met ons op. Graag binnen 24 uur deze wijzigingen doorgeven anders zijn wij helaas genoodzaakt de kosten door te belasten!


Kunnen jullie adviseren bij het kiezen van een (relatie)geschenk?

Best way to drink helpt u de beste keuze te maken voor uw pakket! Wij willen u de beste service leveren en daarom adviseren wij u graag bij het samenstellen van een (relatie) geschenk. 


Kan ik brainstormen met jullie over een pakket of relatiegeschenk?

Ja, dat is zeker mogelijk. Wij vinden het erg leuk om samen ideeën uit te wisselen. Het is voor ons erg fijn en handig als u een richting aangeeft met eventuele wensen voor de inhoud van een (relatie)geschenk.


Kan ik ook een persoonlijk cadeau naar één iemand sturen?

Jazeker, dat is ook mogelijk. Zit het gewenste geschenk er niet tussen in onze voorbeelden? Dan maken wij graag een geschenk dat volledig naar wens is.


Hoe werkt het betaalproces?

U kunt betalen via iDEAL. Na de bestelling ontvangt u een betaalverzoek van ons.  Internetbankieren is heel eenvoudig als u bent aangesloten bij de meeste banken in Nederland. Waarom iDEAL?

• Je betaalt veilig en snel online via jouw bank.

• Je hebt geen speciale software nodig om gebruik te maken van iDEAL.

• Gebruik van iDEAL is gratis.


Kan ik achteraf betalen via factuur?

Onze zakelijke klanten krijgen de factuur achteraf opgestuurd, deze factuur heeft een betalingstermijn van 14 dagen.


Mijn betaling is mislukt of geweigerd, wat nu?

Is jouw betaling mislukt of geweigerd? Geen nood. Neem contact met ons op, zodat wij samen kunnen kijken naar een oplossing.


Ik wil mijn bestelling retourneren

Wij vinden het heel belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met zijn/haar aankoop. Indien uw bestelling toch niet naar wens aangekomen is, is het verstandig om direct contact met ons op te nemen. Wij kijken per situatie of wij uw bestelling kunnen terugnemen. Bij voedsel is geen wettelijke bedenktijd en zijn wij niet verplicht om bestellingen terug te nemen.


Wat is de status van mijn bestelling?

Wij houden u altijd op de hoogte van uw bestelling en zullen u laten weten wanneer we uw bestelling kunnen leveren. Dit hangt natuurlijk af van de grootte van uw bestelling. Bij kleine bestellingen van drank of frisdrank zal dit waarschijnlijk binnen 24 uur zijn. Indien dit niet mogelijk is, zullen we dit natuurlijk zo snel mogelijk aan u melden.


Wat zijn de bezorgopties?

Bestwaytodrink levert bestellingen persoonlijk bij u thuis. Wij leveren uw bestelling wanneer u dat het beste uitkomt. Indien wij producten niet op voorraad hebben en het dus iets langer duurt voordat wij kunnen leveren, zullen we dit uiteraard zo snel mogelijk aan u laten weten.